איך מאתרים כספים אבודים?

איך מאתרים כספים אבודים?

רוב האנשים בימינו חוסכים לפנסיה, לימים שבהם לא יעבדו ויצטרכו הכנסה מינימלית. עם זאת, רוב האנשים לא עוקבים אחר החסכונות שלהם- פותחים חיסכון לפנסיה דרך העבודה ולאחר מכן עוברים לעבודה אחרת ופותחים חיסכון חדש וכך מצטברים להם חסכונות נשכחים וכספים אבודים. החדשות הטובות הן שאפשר לאתר את אותם כספים!

הכסף שלכם שוכב אי שם:

אותם כספים אבודים לא מנוצלים מכיוון שהם סגורים בקופות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות ששכחנו מקיומן אבל הכספים שבהן הם שלנו. לכן חשוב לאתר אותם , לאחר ביניהם או להוציא את הכספים שיש בהם לשימושכם האישי. יש לא מעט אתרי אינטרנט ומחשבונים ברשת המאפשרים לנו לחפש את אותם חשבונות אבודים ואת הכספים האבודים שלנו אבל הם דורשים הבנה, סבלנות וגם ניסיון. לכן ההמלצה היא לפנות לחברה מקצועית המומחית באיתור כספים אבודים.

יועץ פיננסי יסייע לכם באיתור כספים אבודים:

אם עבדתם ביותר מעבודה אחת בחיים שלכם ואם החלפתם סוכן ביטוח או יותר אז סביר להניח שיש לכם חשבונות שכבר שכחתם מקיומם. זו חתיכת מטלה להתחיל להיזכר איפה עבדתם, לאיזו קופה הפרשתם וכמה ולדרוש את הניירת מכל חברה ולאתר את הכספים. כאן נכנס לתפקידו היועץ הפיננסי. יועץ פיננסי אשר זה תחום המומחיות שלו יודע בדיוק לאן לפנות, לאילו חברות לגשת, כיצד לבדוק את מיקום החשבונות, לאתר אותם וגם כמובן לחזור אליכם עם דיווח ופירוט מלאים על הכספים האבודים- איפה הם נמצאים ובאיזה סכום וכיצד אפשר להשיג אותם.

כיצד בוחרים חברה מקצועית לאיתור כספים אבודים?

בכדי להיות בטוחים שאתם בוחרים את החברה המקצועית ביותר ההמלצה היא לבדוק את הניסיון שלה, את ההמלצות שיש לה מלקוחות וכמובן- לבצע שיחת הכרות או פגישה בכדי לבדוק את הקשר האישי ושירות הלקוחות הבסיסי.

ניסיון באיתור כספים הוא לא דבר של מה בכך וחברות שכאלה מחזיקות יועצים פיננסיים מנוסים וותיקים אשר מכירים את כל "מקומות המחבוא" האפשריים של אותם כספים ויודעים בדיוק מה איך וכמה לעשות בכדי להשיג עבורכם את הכספים בדרך המהירה ביותר. לפני שאתם מתרשמים מהניסיון שלו ומההצלחות שלו באיתור כספים אבודים- בקשו לדבר עם לקוחות שכבר סיימו את התהליך איתו ועם לקוחות שנמצאים איתו כעת בתהליך בכדי להבין למה אתם נכנסים ולקבל עליו חוות דעת והתרשמות והמלצות.

לאחר שקיבלתם תמונה על הניסיון והוותק של החברה והמלצות וחוות דעת- חשוב שלא תוותרו על היחס האישי. אנם מדובר מצד אחד בפעולות טכניות של איתור החשבונות אך מצד שני מדובר בכספים שלכם ואתם צריכים חברה מקצועית מנוסה עם המלצות טובות שיודעת לספק שירות לקוחות מהיר ויעיל.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email
דילוג לתוכן